FAQ

De meest gestelde vragen vind u hieronder. Staat uw vraag er niet bij?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de contactpagina.


Ik heb geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar het is niet gelukt. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar webshop@quapikidswear.nl, bel ons op +31 (0)78 610 11 89 of start een chat.

Kan ik ook telefonisch bestellen bij Quapi Kidswear?
Nee, helaas moet u gelijk kunnen afrekeningen in onze shop en door telefonisch te bellen gaat dit helaas niet lukken.

Hoe vind ik de juiste maat?
Kijk in onze maattabel om je maat te bepalen. Mocht je aankoop toch niet goed passen, dan kun je het artikel retourneren. Volg de instructies onder retour- en omruilbeleid.

Hoe kan ik online bestellen?
Je kunt shoppen op maat, kleur, style of op levering met behulp van de menubalk van de shop. Klik op de afbeelding om naar de pagina met productdetails te gaan voor specifieke informatie. Let op: prijzen worden vermeld in euro's, inclusief 21% BTW. Quapi Kidswear berekent verzendkosten voor standaardverzendingen en retourzendingen op alle items.

Om een item in je winkelmandje te leggen, selecteer je de maat (indien van toepassing) en klik je op 'Toevoegen aan winkelmand'. Klik op het winkelmand icoontje rechts bovenin om de items in je winkelmandje te bekijken. Je kunt daar ook je items verwijderen. Rond je bestelling af. Klanten moeten zich registreren en dienen belangrijke velden in te vullen. Selecteer de gewenste betaalmethode. Lees onze algemene voorwaarden voordat je een bestelling plaatst.

Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden niet verkocht of verhuurd.Voor de verwerking van je online bestelling hebben we je naam, e-mailadres, verzendadres en betaalgegevens nodig. Deze gegevens worden indien nodig gedeeld met een betaalpartner om je bestelling te controleren.

Wanneer wij bij de reguliere controle iets afwijkends of verdachts met betrekking tot de bestelling opmerken, nemen wij voor je eigen veiligheid en bescherming telefonisch of per e-mail contact met je op om de informatie te controleren.

Geeft Quapi Kidswear garantie op het artikel/de stof?
Wij streven ernaar de hoogste kwaliteit producten te bieden. Wij bieden een jaar garantie na de datum van aankoop, wanneer het product een productiefout vertoont. Mocht er iets niet in orde zijn met het artikel, laat dit ons dan weten via de contactpagina.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt een email sturen naar webshop@quapikidswear.nl, bellen naar +31 (0)78 610 11 89 of een chat beginnen. Wij zijn geopend op kantoortijden van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur, behalve feestdagen.

Hoe kan ik me afmelden van de nieuwsbrief?
Onderaan de nieuwsbrief staat een button om af te melden op onze nieuwsbrief. Of ga naar onze contactpagina.

Met wie kan ik contact opnemen bij vragen of problemen?
Ons team van de klantenservice staat vijf dagen per week voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Aarzel niet om een email sturen naar webshop@quapikidswear.nl, bellen naar +31 (0)78 610 11 89 of een chat beginnen.

Quapi_Boys_Delivery4